Nytt i garderoben

I tisdags efter ett stopp på Danderyds sjukhus och mammografi  så fortsatte jag in till stan. 
Började med en kaffe och macka i Östermalms saluhall, sen gick jag till "Drömhuset" som har så mycket fina saker, inredning, möbler och kläder. Där handlade jag en klänning från "Pernilla Wahlgrens Collection",  visserligen en "höstlig" sak men det kommer väl en höst i år också.


Fortsatte min shoppingrunda, nu till "Mood" där blev det ett besök i "Provrummet", (Pernilla Wahlgens shop) inhandlade där en liten karamell , eller en poncho i fina färger.



Sen hamnade jag i "Gallerian" besökte där de flesta butiker, handlade två toppar på "Vila" och ytterligare en karamell på "BikBok"


Nu börjar jag känna av att jag har två fötter (trötta o ömma).
Äter en kycklingwok innan jag åker hem igen.