Lite blomster

Efter en liten bloggsvacka  så ska jag försöka komma igen. Jag har inte haft någon inspiration till att varken skriva eller fota.
Jag har iallafall kommit igång med mina promenader, har varit dåligt med det ett tag. Nu försöker jag komma ut varannan dag, det är så härligt i detta fina väder.
Nåja, i söndags åkte vi till Niklas för övernattning, på kvällen åt vi middag på en italiensk restaurang (glömt namnet) i Enskededalen. Jag åt scampi med svamprisotto och killarna åt pizza. Mycket god mat, glömde fota.😏
Måndagförmiddag var jag till handelsträdgården i Skarpnäck, och vilket ställe!!! Så otroligt fina växter, skulle kunna handla hur mycket som helst. Men eftersom jag promenerade dit så så fick det bara bli det jag var ute efter nämligen pinnar  till Elliotts solros, köpte två bambupinnar två meter långa. 
Sådärja, nu ska jag försöka att blogga bättre än senaste veckorna.